close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הקפאת שומן בחזה לגברים

מערכת שורשיט טבת, תשפא03/01/2021

הקפאת שומן היא טיפול שמושתת על העובדה שרקמות השומן מגיבות לשינויי טמפרטורה שממיתות אותן מבלי לפגוע בעור...

תגיות:
חזה גברי נתפס בעינינו כחזה שטוח , לעיתים יש גברים שסובלים משומן באזור החזה וזה משפיע עליהם מבחינת ביטחון. החשש להחליף חולצה ליד אנשים, חשש ללכת לים או בריכה, ואף חשש ממצבים אינטימיים. למזלנו אנחנו חיים בעידן המודרני ולבעיה מהסוג הזה יש פתרון קל ופשוט שלא מצריך התערבות כירורגית.

קצת על שומן בחזה אצל גברים
שומן בחזה אצל גברים היא תופעה שנקראת גניקומסטיה, תופעה זו גורמת לצמיחת חזה גברי בעקבות שומן ורקמת שד שהצטברו בו. אצל גברים כמו אצל נשים יש
רקמת שד שמושפעת משינויים הורמונליים ולעתים גודלת יותר ממה שצריך במהלך גיל ההתבגרות או אחריו. גניקומסטיה יכולה לנבוע מעודף משקל, בעיות הורמונליות, שימוש בתרופות מסוימות ועוד. הבעיה הרצינית בתופעה היא הפן האסתטי שמפריע למטופל והחוסר ביטחון שהוא מייצר.

שיטות הטיפול בגניקומסטיה
בעבר היה נהוג לפנות לפתרון של שאיבת שומן בחזה אצל גברים, אך פתרון מהסוג הזה מצריך ניתוח והתערבות כירורגית. שאיבת שומן בחזה מבוצעת דרך חתך ברקמה שבין עטרת הפטמה לעור, דרך החתך מכניסים צינורית ששואבת את עודפי השומן ומקטינה את היקף החזה. אך השיטה הזו לא כל כך יעילה מהסיבה שלאחר השאיבה נשארים עודפי עור שמצריכים לבצע התערבות ניתוחית נוספת כדי למתוח את העור. התערבות מהסוג הזה מותירה צלקת שתשאיר אותך בכל מקרה עם החוסר ביטחון מלהוריד חולצה, כך שאין טעם לבצע את השיטה הזאת.
חיסרון נוסף של שאיבת השומן בחזה היא שעקב כך שזה ניתוח כירורגי בהרדמה כללית, זמן ההחלמה ארוך ובו תצטרך ללבוש גופיה מיוחדת להידוק החזה במשך כחודש. בנוסף ישנה מניעה לבצע פעילות גופנית ופעילות מאומצת לאחר הניתוח. לכן השיטה העדיפה לביצוע הצרת היקפים באזור החזה, היא הקפאת שומן בחזה.

הקפאת שומן בחזה
הקפאת שומן לגברים היא שיטת טיפול שמיועדת לאלה שמעוניינים לתקן אזור ספציפי בגוף, לדוגמא חזה, והם בסך הכול מרוצים ממשקל הגוף הכללי שלהם. הקפאת שומן לא מחליפה ירידה במשקל ויש לזכור זאת. בנוסף הקפאת שומן בחזה תתאים לך במידה ואתה שומר על תזונה מאוזנת ואתה פעיל בסך הכול, מהסיבה שבמידה ותעלה במשקל בצורה אגרסיבית השומן יוכל לחזור.
לפני הטיפול במהלך הייעוץ הרופא יבצע לך בדיקת אולטרסאונד כדי לוודא שהרקמות שנמצאות בחזה שלך הן רקמות שומן ולא רקמות שד וניתן להקפיא ולפרק אותן.

הקפאת שומן היא טיפול שמושתת על העובדה שרקמות השומן מגיבות לשינויי טמפרטורה שממיתות אותן מבלי לפגוע בעור. במהלך הטיפול הרופא מצמיד את ידיות המכשיר לחזה שלך כאשר בין המכשיר לבין העור מונחת חתיכת בד מיוחדת כדי לשמור על העור מפגיעות. המכשיר מפיק טמפרטורות נמוכות מתחת לאפס ובעצם ממית את תאי השומן. תאי השומן שהומתו יצאו מהגוף בתהליך פיזיולוגי טבעי שיבוצע על ידי מערכת הלימפה. מה שטוב בשיטה הזאת זה שהיא לא מצריכה התערבות ניתוחית, חיתוכים, צלקות או זמני החלמה ארוכים.

מה קורה לאחר הטיפול?
לאחר הטיפול הגוף עובד בצורה טבעית כדי להפריש את תאי השומן שהומתו. לאחר שביצעת סדרת טיפולים שהותאמה לך בהתאם לגודל האזור ולתוצאה המבוקשת, תוצאות יתחילו להופיע לאחר שלושה חודשים ותוצאות סופיות ניתן יהיה לראות לאחר חצי שנה.

כמה עולה הקפאת שומן בחזה?
המחיר משתנה מקליניקה לקליניקה, בנוסף המחיר תלוי בגודל האזור ובמספר הטיפולים הנדרשים לביצוע. טיפול בודד יעלה בסביבות 500 ₪ וסדרת טיפולים בסביבות 4800 ₪.


המאמר נכתב באדיבות צוות Dream Body – האתר היחיד שמרכז את כל מה שחשוב לדעת על הקפאת שומן בחזה לגברים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה